Klantenservice StoelDeals.be

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij uw bestelling ontvangen, gaan onze magazijnmedewerkers direct aan de slag. Wij leveren uw product binnen 5 werkdagen. Als de levertijd langer is dan aangegeven, wordt er ten alle tijden contact met u opgenomen.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Als uw bestelling nog niet is opgehaald door ons bezorgdienst, kunnen wij het afleveradres nog wijzigen. Anders is dit helaas niet meer mogelijk.

Klacht?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoeldeals.be. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.