Klantenservice Stoeldeals.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling ontvangen gaan onze magazijnmedewerkers direct aan de slag. Wij leveren uw product binnen 5 werkdagen. Als de levertijd langer duurt dan aangegeven, wordt er ten alle tijden contact met u opgenomen.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Als uw bestelling nog niet is opgehaald door ons bezorgdienst, kunnen wij het afleveradres nog wijzigen. Anders is dit helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling op afspraak afhalen op ons centrale magazijn of bij ons showroom, beide is gevestigd in Utrecht. Bel ons voor een afhaal afspraak via: 030 633 69 96.
Stoeldeals.nl
Fermiweg 51
3542 CB Utrecht

Klacht?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@stoeldeals.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.